• Downlights à plafone
  • Luci spot classiche

U grattacielu più altu di l'Asia sud-est illuminatu da Osram

L'edifiziu più altu in l'Asia Sudueste attualmente si trova in Ho Chi Minh City, Vietnam. L'edificiu di 461,5 metri di altezza, Landmark 81, hè recentemente illuminatu da a filiale Osram Traxon e:cue è LK Technology.

U sistema di illuminazione dinamica intelligente nantu à a facciata di Landmark 81 hè furnitu da Traxon e:cue. Più di 12.500 serie di luminarie Traxon sò pixel precisi cuntrullati è gestiti da u Sistema di Gestione di Luce e:cue. Una varietà di prudutti sò incorporati in a struttura cumpresi Punti LED persunalizati, Tubi Monocromi, parechji e:cue Butler S2 orchestrati da un Motore di Controlu di Luce2.

nutizie 2

U sistema di cuntrollu flessibile permette una preprogrammazione mirata di l'illuminazione di a facciata per l'occasioni solenni. Assicura chì l'illuminazione hè attivata à u megliu tempu pussibule in l'ore di sera per risponde à una larga varietà di esigenze di illuminazione mentre riduce significativamente i costi di operazione è di mantenimentu.

"L'illuminazione di a facciata di Landmark 81 hè ancu un altru esempiu di cumu l'illuminazione dinamica pò esse aduprata per ridefinisce u paisaghju notturnu di a cità è rinfurzà u valore cummerciale di l'edificazioni", disse Dr Roland Mueller, CEO di Traxon e:cue Global è CEO OSRAM China. "Cum'è u capu glubale in l'illuminazione dinamica, Traxon e:cue trasforma visioni creative in esperienze di illuminazione indimenticabili, elevandu strutture architettoniche in u mondu".


Postu tempu: Apr-14-2023