• Downlights à plafone
  • Luci spot classiche

Signify aiuta l'hotel à risparmià energia è migliurà l'esperienza di l'ospiti cù u sistema di illuminazione avanzatu

Signify hà introduttu u so sistema di illuminazione Interact Hospitality per aiutà l'industria di l'ospitalità à rializà a sfida di riduce l'emissioni di carbone. Per sapè cumu funziona u sistema di illuminazione, Signify hà cullaburatu cun Cundall, un cunsultore di sustenibilità, è hà indicatu chì u sistema pò furnisce un risparmiu energeticu significativu senza compromette a qualità è u cunfortu di l'ospiti.

nutizie-3

L'industria di l'alberghi affronta a sfida di riduce e so emissioni di carbonu da 66% da 2030 è 90% da 2050 per stà in u sogliu di 2˚C accunsentutu à a COP21, una iniziativa di l'ONU per u cambiamentu climaticu. Signify cù a so Interact Hospitality hè pronta à furnisce suluzioni sustinibili à l'industria. Basatu annantu à u studiu realizatu da Cundall, stu sistema di gestione di stanze cunnessu pò aiutà un hotel di lussu à cunsumà 28% di menu energia per stanza d'ospiti à 80% d'occupazione, in paragone à e camere senza cuntrolli intelligenti in operazione. Inoltre, offre Modu Verde per attivà un 10% di risparmiu energeticu supplementu.

U sistema Interact Hospitality di Signify combina u cuntrollu di l'illuminazione di a stanza, l'aria condizionata, a carica di e sockets è u monitoraghju di cortini per l'hotel per ottimisà l'usu di l'energia è riduce u costu. L'alberghi ponu aghjustà a temperatura in stanze inoccupate o cortini aperti solu quandu l'ospiti anu verificatu per monitorà ulteriormente l'usu di l'energia, hà suggeritu Jella Segers, capu globale per l'ospitalità di Signify.U studiu di Cundall mostra chì u 65% di u risparmiu energeticu realizatu in l'alberghi studiati hè statu ottenutu per via di l'integrazione trà Interact Hospitality è u sistema di gestione di l'alberghi. U restu 35% di risparmiu energeticu hè ottenutu per via di u cuntrollu di occupazione in tempu reale in a stanza d'ospiti.

nutizie-4

"Basatu nantu à i cambiamenti staghjunali, u sistema Interact Hospitality furnisce supportu per aghjurnà automaticamente i punti di setpoint di temperatura in tuttu l'hotel, equilibrendu l'usu di l'energia cù u cunfortu ottimali di l'ospiti", hà dettu Marcus Eckersley, Managing Director SEA per Cundall.
Per mezu di a so Interfaccia di Programma di Applicazioni (API) aperta, u sistema Interact Hospitality comunica à diversi sistemi IT di l'alberghi, da a pulizia à l'ingegneria, è ancu à e tavolette d'ospiti. Oltre à maximizà l'efficienza energetica è à scuntrà i scopi di sustenibilità, a produtividade di u persunale è l'esperienza di l'ospiti sò migliurate. L'operazioni ponu esse simplificate, è i tempi di turnaround rapidi sò pussibuli cù interruzioni minimi di l'ospiti, postu chì Interact Hospitality offre un dashboard intuitivu cù visualizazioni in tempu reale di richieste di ospiti è cundizioni di stanza.


Postu tempu: Apr-14-2023