Nutizie - Indicatori principali per a scelta di downlight è spotlight à led
  • Faretti da soffittu
  • Luci Spot Classiche

Cumu sceglie currettamente un downlight led è un spot light led per a vostra decorazione interna?

Cù i bisogni crescenti per a dispusizione di l'illuminazione interna, i luci di soffittu simplici ùn ponu più risponde à i bisogni diversificati. I downlight è i spotlight ghjocanu un rolu sempre più impurtante in a dispusizione di l'illuminazione di tutta a casa, sia per l'illuminazione decorativa sia per u disignu più mudernu senza luci principali.

A distinzione trà downlights è spotlights.

Prima di tuttu, i downlight è i spotlight sò relativamente faciuli da distingue da l'aspettu. I downlight anu generalmente una maschera bianca smerigliata nantu à a superficia luminosa, chì serve per rende a diffusione di a luce più uniforme, è i spotlight sò dotati di tazze o lenti riflettenti, a caratteristica più tipica hè chì a fonte di luce hè assai prufonda, è ùn ci hè micca maschera. Da l'aspettu di l'angulu di u fasciu, l'angulu di u fasciu di u downlight hè assai più grande di l'angulu di u fasciu di u spotlight. I downlight sò generalmente usati per furnisce illuminazione in una vasta gamma, è l'angulu di u fasciu hè generalmente 70-120 gradi, chì appartene à l'illuminazione inundata. I spotlight sò più focalizati nantu à l'illuminazione d'accentu, lavendu i muri per mette in risaltu oggetti individuali, cum'è pitture decorative o opere d'arte. Aiuta ancu à creà un sensu di luce è bughjura, creendu un spaziu ideale. L'angulu di u fasciu hè principalmente 15-40 gradi. Quandu si tratta di altri indicatori principali di prestazione quandu si sceglie downlight è spotlight, ci sò quelli cumuni cum'è a putenza, u flussu di luce, l'indice di resa di u culore, l'angulu di u fasciu è dui indicatori unichi - funzione antiriflessu è temperatura di culore.

Parechje persone pensanu chì l'antiriflessu hè "e lampade ùn sò micca abbaglianti", in fatti, questu hè cumpletamente sbagliatu. Ogni downlight o spotlight in u mercatu hè assai duru quandu hè direttamente sottu à a fonte di luce. "Antiriflessu" significa chì ùn si sente micca u bagliore residuu duru quandu si guarda a lampada da u latu. Per esempiu, sta serie classica di spotlight usa una rete à favu d'ape è riflettori per impedisce u riverbero è diffonde uniformemente a luce in l'ambiente circundante.
luci à LED classiche

Siconda, a temperatura di culore determina u culore di a luce di una lampada LED, espressa in Kelvin, è porta à cumu percepemu a luce emessa. E luci calde parenu assai cunfurtevuli, mentre chì e luci bianche fredde di solitu parenu assai brillanti è scomode. Diverse temperature di culore ponu ancu esse aduprate per pruduce diverse emozioni.

Tavula CCT
Biancu caldu – da 2000 à 3000 K
A maiò parte di a ghjente gode di una luce cunfurtevule in i so spazii di vita. Più rossa hè a luce, più rilassata hè l'atmosfera ch'ella crea. Luci LED bianche calde cù una temperatura di culore finu à 2700 K per una illuminazione cunfurtevule. Queste luci si ponu truvà di solitu in u salottu, a sala da pranzu, o qualsiasi stanza induve vulete rilassassi.
Biancu naturale – da 3300 à 5300 K
A luce bianca naturale crea un'atmosfera obiettiva è pusitiva. Hè dunque spessu aduprata in cucine, bagni è corridoi. Questa gamma di temperatura di culore hè ancu adatta per l'illuminazione di l'uffizii.
A sala hà una temperatura bianca naturale
Biancu fretu – da 5300 K
U biancu fretu hè ancu cunnisciutu cum'è biancu di ghjornu. Currisponde à a luce di ghjornu à meziornu. A luce bianca fredda prumove a cuncentrazione è hè dunque ideale per i lochi di travagliu chì richiedenu creatività è una attenzione intensa.

 


Data di publicazione: 23 dicembre 2023